dimecres, 31 d’octubre del 2007

Marga o Llamazares?

Algunes persones ho saben altres no, però soc militant d’Esquerra Unida del País Valencià i una vegada el meu blog ja està en funcionament no podia passar sense que publicar la meva posició davant les “primaries” que estem tenint al sé de IU és quasi una cita ja obligada, simplement s'ha d'observar el fum de blogs existents de companys a tot Internet.

Comencem en que està molt bé la història de fer primàries, segur que a molta gent l’han recordat que és d’EU, també quasi sense voler ens ha donat publicitat pero que molta publicitat, és un bon exercisi participatiu i per acabar també és una forma de que la militància ens expresem sens dubte un fet molt necessari.

A banda de preliminars, tenim que entrar en materia i per simplificar i aclarar el tema, jo estic amb Marga Sanz. Jo pense partint de la base de que les últimes eleccions varen ser desastroses per nosaltros (i no en numero de vots, sino en nombre d’escons que no té molt a veure) i Llamazares ja ha tingut una oportunitat, amb la que s’han perdut recolçament, la història de que ajudarem a fotre del govern al PP no me la puc creure, quasi és al contrari som, un obstacle per al PSOE per guanyar de lluny. Però jo no vull ser PSOE, jo vull politiques reialment d’esquerres, no vull condicionar politiques, com deien “no quiero ser Pepito grillo” ho sento, jo vull defendre unes propostes que tenim i que per alguna rao Llamazares no aconseguix transmetre, perque votants tenim, ja ens votaren fa temps i podrien fer-ho ara sino ho fan és per alguna rao.

En la meva modesta opinió votaré Marga perqué té inclòs al discurs el missatge de canvi de sistema econòmic dins, perqué si alguna cosa trobe a faltar amb Llamazares és un discurs anticapitalista, i que està molt bé recolçar lleis socials però sense canvi econòmic no son res més que tiretes per a un càncer.

Per acabar l’article també m’agradaria destacar que el meu candidat serà la perona que siga recolçada per la majoría d’IU perqué entre tots elegirem al millor candidat/a i si ix Marga la recolçare currare per la nostra canditata i si ix Llamazares també el recolçare com al nostre candidat, però m’intranquil·litza llegir molts blogs on hipotetitzen sobre que pasaría si Marga eixira i les actuacions no m’agradaven gens, per favor... sentit comú.